Is the sun my problem?

Det är ju konstigt hur man kan ta tag i vissa saker och bara skita i andra när man vet att man måste göra det. Det tog mig nog i alla fall två timmar innan jag började med min engelska som jag tänkt börja med så for jag kommit hem haha.
Jag har funderat och kommit fram till att när solen kommer fram så löser sig allt, man har inga problem längre. Allt kommer att gå bra oavsätt om man plugga eller inte.. men så är det inte. Jag har dock börjar plugga och det går bra men det är lite segt, men om jag inte gör det kommer jag inte kunna vara med min kusin och faster som kommer upp från skara i helgen.


Kommentarer
TECKNING & FOTO

TÄVLINGSTIPS

Lottar ut valfritt smycke, i samarbete med Bicone Design, till ett maxvärde av 200 kronor!!

2012-03-21 @ 20:49:49
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0