Oh sunny sunday!

Jag hann inte skriva någor igår men vad gör det?
Dat jag gjorde var att Gå upp vid 8 för att plugga och för att senare åka in till stan och gyma med mina kusin. Efter gymet som jag inte tyckte va så jobbigt ( men som jag ändå fick träningsverk av) så åkte vi och åt lunch och sedan visdade min kusin runt sin syster och mamma ( mina faster och andra kusin) dem runt på stan.
Väl hemma hos min kusin var jag tvungen att plugga lite mer för att kunna ha en chans att hinna bli klar med engelskan men sen åt vi en otroligt god middag med stort O! Till det blev det så klart vin och öl :P och en fantastisk efterrätt som bestod av glass och hallon, sommrigt och gott!
Idag så gick jag upp tidigt och har pluggat och hunnit klart med min engelska uppsats! Det känns troligt skönt och jag ska bara läsa igenom den en gång till sen och låta någon annan läsa igenom den sen är det bara att läman in! Kommer plugga lite juridik idag också innan vår match ikväll.
Gud vad skönt det är att vara klar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0