Provocation - not the way to do it.

Jag älskar att hitta nya bloggar att läsa och gillar när folk kommer med ett nytt koncept men efter ett tag märker man verkligen hur "kändisskapet" går i huvuet på folk och de tror att det kan bete sig hur som helt och säga vad som helt.. Påpekar hur folk klär sig, vad det väger och vad det gör.. Det är inte deras sak.
Tillslut börjar man att prvocera folk för att det ska prata om en.. provocation är ett sätt att bli känd på men jag tycker att det är fel sätt... Jag vill att folk ska gilla min blogg för mig och för det jag skriver inte för att jag sagt någon provocatiovt som göt folk irriterade och så att alla måste gå inte och läsa exakt vad jag skrivit..
Det är inte rätt sätt tycker jag, men det finns ju dom som lyckast som bland annat Kissie och Hanna Widerstedt.
Synd Synd...


Kommentarer
Hedil

Stör mig på de två. Jätte fin blogg :D

2012-04-15 @ 15:58:25
URL: http://nattstad.se/Kawaiix
Ann-Sofie

Håller med dig att det är tragiskt! MEN måste dock säga att det är inte bloggarnas fel... utan felet är vårt! LÄSARNAS! Det är ju vi som talar om för dem att "gör precis det du gör nu" för då läser jag din blogg! Sorligt, men sant!

2012-04-16 @ 14:40:25
URL: http://www.annsofieback.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0