Happiness!

Gud vilken bra dag!! Det har inte hänt något speciellt men väder är så uuuuuunderbart!! älskar det! Sommar här kommer vi!!
Jag trodde att jag skulle vara trött idag och det var jag när jag skulle gå upp men det gick över så fort jag kom utanför dörren. Jag var på min bästa kompis skiva igår och det var sjukt kul! Jag fick träffa hennes pojkvän också och han var hur trevlig som helt! Hon har gjort ett bra val ;)
(Så här såg jag ut och hade en svart kläning eftersom temat va Sensation black!)

Idag har varit en bra dag ändå, skrev en krönika på en timme och har räknat matte utan större problem, vilket det alltid brukar vara.
Nu ska jag fortsätta plugga fast engelska och sen ska jag nog skicka lite CV så man kankse kan få ett jobb i sommar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0